زعفران

خرید عمده زعفران شکسته

خرید عمده زعفران شکسته

جهت خرید عمده زعفران شکسته باید به کجا مراجعه کنیم؟

زعفران شکسته به چه نوع زعفرانی گفته می‌شود؟

قیمت زعفران شکسته چقدر است؟

خواص زعفران برای معده چیست؟

خواص زعفران برای زنان چیست؟

 

زعفران یکی از ادویه‌ها و چاشنی‌های محبوب بین ما ایرانی‌ها می‌باشد، که قدمت کشت زعفران در ایران به هزاران سال می‌رسد و ایران بزرگ‌ترین صادرکننده زعفران در سراسر نقاط جهان می‌باشد و مرغوب‌ترین و بهترین زعفران کشور در استان خراسان رضوی کشت و برداشت می‌شود. برای تهیه این زعفران به صورت اینترنتی می توانید به سایت زعفران بدیعی زاده مراجعه کرده و یا با کارشناسان با شماره تلفن ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ تماس حاصل نمایید.

 

زعفران شکسته چیست؟

زعفران در انواع مختلف وجود دارد که یکی از انواع زعفران‌ها، زعفران شکسته یا همان زعفران نرمه می‌باشند زمانی که کلاله های زعفران را از گل زعفران جدا می‌کنیم و خشک می‌شود، در زمان جابجایی زعفران‌ها برخی از کلاله های که درشت هستند خورد می‌شود که به این زعفران‌های خرد شده در اصطلاحاً زعفران شکسته یا زعفران نرمه گفته می‌شود که از نظر کیفیت و عطر و بو همانند زعفران های درجه یک می‌باشد. ولی قیمت آن نسبت به زعفران های دیگر کمی ارزانتر است. جهت خرید عمده زعفران شکسته می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت زعفران شکسته چند است؟

قیمت هر گرم زعفران شکسته 75000تومان است و قیمت هر مثقال زعفران شکسته 330000 تومان می‌باشد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید قیمت زعفران شکسته به نسبت زعفران ممتاز درجه یک ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

 

اما این زعفران‌های شکسته و زعفران‌های ممتاز در عطر و بو و رنگ هیچ تفاوتی ندارند. البته باید توجه داشته باشید که در زمان خرید عمده زعفران شکسته زعفران اصل را خریداری نماید. اگر تمایل دارید که زعفران اصل و درجه یک و قیمت مناسب را خریداری نماید می‌بایست زعفران شکسته بخرید.

 

مرکز خرید عمده زعفران شکسته

در زمان خرید عمده زعفران شکسته باید به نکاتی دقت داشته که بهترین خرید را برای خود رقم بزنیم. از جمله این نکات می‌شود به موارد زیر اشاره نمایم:

  1. در زمان خرید عمده زعفران شکسته حتما از مراکز معتبر خرید کنید، تا زعفران اصل را خرید نماید.
  2. پیش از خرید عمده حتما باید زعفران خریداری شده را آزمایش کنید که حتما اصل باشد.
  3. اگر می‌خواهید زعفران را برای مصرف خانگی خرید و استفاده نماید حتما تست رنگ دهی آن را در منزل انجام دهید.
  4. به این نکته توجه داشته باشید زعفران اصل دیر دم است و رنگ آن زرد طلایی است نه قرمز.

زعفران اصل

یکی از اصلی‌ترین خواص زعفران تاثیرات آن بر دستگاه گوارش به ویژه معده است و زعفران به هضم غذا بسیار کمک می‌کند و ضد رفلاکس و اسید معده می‌باشد. سبب کاهش اشتها، خوشبوکننده دهان و ورم‌های معده می‌باشد. زعفران به صورت بسیار زیاد در بیماری‌های گوارشی در طب سنتی استفاده می‌شود و زمان‌های قدیم تا به امروز در طب سنتی در درمان بیماری‌های گوارشی استفاده می‌شود.

در زمینه تاثیر زعفران برای معده و دستگاه گوارش آزمایش‌های بسیاری صورت گرفته است و تمامی آزمایش‌های صورت گرفته از تاثیرات مثبت زعفران در بهبود زخم معده و همچنین اثراتی همانند قرص امپرازول بوده است. زعفران با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد فرایند زخم معده را ترمیم می‌کند و استفاده از زعفران برای بیمارانی که دستگاه گوارش آنها مشکلاتی دارد بسیار تاکید و سفارش می‌شود. خرید عمده زعفران شکسته را با بهترین قیمت با ما تجربه نماید.

 

خواص زعفران برای زنان

یکی از خواص بی‌نظیر زعفران برای زنان بر طرف نمودن مشکلات جنسی، مشکلات قاعدگی، مشکلات بارداری و … است. یکی از مشکلاتی که اغلب افراد از آن رنج می‌برند، مشکلات جنسی است. خانم‌ها با استفاده و مصرف زعفران می‌توانند مشکلات جنسی خود را کاهش دهند و باعث افزایش میل جنسی خود شوند.

 

همچنین مصرف زعفران در دوران قاعدگی بسیار توصیه می‌شود، چرا که این گیاه باعث کاهش دلهره و استرس و اضطراب در این دوران می‌شود و یک آرام بخش قوی و قدرتمند برای همه محسوب می‌شود. اغلب پزشکان به زوج‌های جوان توصیه می‌کنند که حتما از زعفران استفاده کنند و احتمال باروری خود را با استفاده از این گیاه افزایش دهند. بهترین خرید عمده زعفران شکسته را با تجربه نماید.

 

زعفران و کاهش اشتها

اگر تمایل دارید که وزن خود را کاهش دهید و رژیم بگیرید که وزن خود را کاهش دهید، حتما در برنامه غذایی خود مصرف روزانه زعفران را فراموش نکنید و به صورت پیوسته می‌‍توانید از زعفران در غذا و نوشیدنی های خود استفاده کنید، تا وزن شما کاهش پیدا کند.

در نتیجه یکی از خواص بی‌نظیر زعفران کاهش اشتها و کاهش اسید معده است، در نتیجه حتما در برنامه غذایی خود مصرف زعفران را قرار دهید و از مصرف این طلای سرخ غافل نشوید و بهترین و مناسب‌ترین قیمت خرید عمده زعفران شکسته را می‌توانید از ما بخواهید.

 

تاثیر زعفران در شیردهی

اغلب خانم‌ها بعد از دوران بارداری دچار افسردگی بارداری می‌شوند و این گیاه به عنوان یک گیاه ضد افسردگی در بهبود روحیه افراد بسیار تاثیر گذار است و هیچ مانعی برای مصرف و استفاده زعفران توسط مادران باردار وجود ندارد و اگر دوست دارید که مادری شاد و با روحیه باشید مصرف زعفران را فراموش نکنید.

اما بهتر است در زمان استفاده در دوران شیردهی جهت بروز هر نوع حسادیتی در فرزند خود، با پزشک مشورت کنید که فرزند شما دچار حساسیت‌های نشود. زعفران تاثیر بسیار خوبی برای شادابی نشاط و کاهش استرس برای مادرانی که در دوران شیردهی هستند دارند. یک آرام بخش قوی و بسیار خوب را برای خود رقم بزنید و مصرف روزانه زعفران را در دوران شیردهی فراموش نکنید.

 

کلام پایانی

زعفران دارای خواص بی‌نظیری و بسیاری می‌باشد و یک آرام بخش بسیار قوی است که برای کاهش استرس و اضطراب بسیار توصیه می‌شود. می توانید جهت خرید عمده زعفران شکسته اصل و مرغوب با ما تماس بگیرید. خواص زعفران بی‌نظیر و بسیار زیاد است و این طلای سرخ را از مراکز معتبر خریداری نماید. در زمان خرید عمده حتما آزمایشات مورد احتیاج شیمیایی و میکروبی را انجام دهید که حتما و صد درصد زعفران شکسته اصل را خریداری نماید. می‌توانید این زعفران‌ها را نیز در منزل تست کنید که از اصل بودن و مرغوب بودن زعفران خریداری شده خود نهایت اطمینان خاطر را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *