زعفران

قیمت زعفران امروز

قیمت زعفران امروز

قیمت زعفران امروز چند است؟

چه عواملی بر قیمت زعفران اثرگذار است؟

بهترین زعفران برای کدام شهر است؟

خواص زعفران چیست؟

فرق زعفران تقلبی و اصلی در چیست؟

 

قیمت این طلای سرخ همه روز تغییر می‌کند و در اصل قیمت زعفران امروز با دیروز متفاوت است. در نتیجه می‌بایست قیمت به روز این محصول را هنگام خرید بدست آورید. توجه داشته باشید که قیمت هر برند با برند دیگر متفاوت است. برای اینکه یک خرید ایده آل داشته باشید بهتر است فروشگاه های معتبر را انتخاب بکنید. فروشگاه اینترنتی بدیعی زاده یکی از این فروشگاه ها می باشد. شما می توانید به وسیله شماره ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ با کارشناسان خرید این فروشگاه در تماس باشید.

 

قیمت زعفران امروز چند است

قیمت زعفران ممتاز درجه یک در هر گرم 95000 تومان است، بسته به نوع و کیفیت زعفران قیمت آن متغیر است.قیمت زعفران ممتاز درجه یک در هر مثقال 450000تومان است. بسته بندی‌های مختلفی در زمینه زعفران وجود دارد.1 گرمی، 2 گرمی، نیم مثقال، 1مثقال و … که خریداران گرامی می‌توانند هر مقدار زعفران که بخواهند برای خود انتخاب و خرید نمایند.

 

زعفران یکی از بهترین و مشهور ترین ادویه‌ها و چاشنی‌های اصیل ایرانی می‌باشد، که از زمان های قدیم تا به امروز در تمامی غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. بهترین شیوه برای بدست آوردن قیمت زعفران امروز تماس با ما می‌باشد. چرا که قیمت زعفران اصلا ثبات نداره و همه روزه قیمت این طلای سرخ افزایش پیدا می‌کند.

 

عوامل اثرگذار بر قیمت زعفران

ایران بزرگترین صادرکننده زعفران در جهان است و کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های زعفران در جهان است و بیشتر زعفران جهان را تامین می نماید. عوامل بسیاری بر قیمت زعفران اثرگذار هستند که باعث می‌شود قیمت زعفران امروز با روزهای دیگر متفاوت باشند و عواملی سبب شده است که این طلای سرخ قیمت لحظه‌ای به خود بگیرد.

 

از جمله عوامل متغیر بودن قیمت زعفران می توان به موارد زیر اشاره نماییم:

  1. نوسان بسیار زیاد ارز در کشور
  2. میزان تقاضای جهانی و همچنین میزان تقاضای داخلی زعفرانی
  3. عرضه میزان زعفران
  4. قوانین و مقررات حاکم بر زعفران
  5. تعرفه‌ها و مبالغ گمرکی کشورهای وارد کننده
  6. قیمت عرضه کشورهای رقیب در بازارهای جهانی زعفران

 

خواص زعفران

زعفران دارای خواص بسیاری می‌باشد که برخی از این خصوصیات این طلای سرخ به شرح زیر است:

  • سبب کاستن بیماری‌های گوناگون نظیر: بیماری عصبی و قلبی و … می‌شود و سرشار از آنتی اکسیدان است.
  • زعفران یک آرام بخش قوی محسوب می‌شود. برای درمان افسردگی بسیار عالی است.
  • زعفران بهترین چیز برای تقویت حافظه است و استفاده پی در پی از این طلای سرخ سبب تقویت حافظه می‌شود.
  • استفاده از زعفران برای تقویت روحیه بسیار عالی است. با استفاده از زعفران در نوشیدنی خود از جمله چای روحیه شما تقویت می‌شود.
  • زعفران دارای خواص ضد سرطان می‌باشد و استفاده از این گیاه خطر ابتلا به بیماری سرطان را کاهش می‌دهد.
  • استفاده از گیاه زعفران سبب تقویت قوای جنسی می‌شود. مشکلات جنسی شما با استفاده از زعفران برطرف می‌گردد.
  • استفاده از زعفران برای دوارن قاعدگی زنان بسیار توصیه می‌شود، زعفران سبب برطرف نمودن مشکلات دوران قاعدگی می‌شود.
  • این گیاه باعث کاهش استرس در دوران قاعدگی خانم‌ها می‌شود و یک گیاه آرامبخش محسوب می‌شود.
  • اگر که مردان از این طلای سرخ استفاده کنند مشکلات عارضه اختلال در نعوظ آنها بر طرف می‌شود.
  • تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که زعفران برای اسپرم مردان تاثیر می‌گذارد و سبب جنبندگی بیشتر اسپرم در مردان می‌شود.
  • زعفران برای افرادی که اشتهای کاذب دارند نیز مفید است و سبب کاهش اشتها نیز می‌شود.
  • گیاه زعفران سبب افزایش اکسیژن خون در بدن انسان می‌شود و سطح اکسیژن خون را در انسان افزایش می‌دهد.

 

خواص زعفران بسیار زیاد است و ما در این بخش به برخی از مهمترین خواص زعفران پرداختیم. بهترین قیمت زعفران در امروز را از ما بخواهید.

 

نخستین استان کشور در تولید زعفران

نخستین شهر در صنعت کشت زعفران استان خراسان رضوی است. سطح زیر کشت گیاه زعفران در این استان ۸۳ هزار هکتار است و بیشترین زعفران ایران را استان خراسان رضوی تولید می‌کند. اغلب شهرهای این استان به کشت زعفران مشغول هستند.

 

از جمله این شهرها می‌شود به: مشهد، گناباد، تایباد، تربت جام و … اشاره نمایم. و مردم خراسان رضوی سالیان زیادی است که به کشت زعفران مشغول هستند و بخشی از تامین مخارج زندگی شان از کشت زعفران به دست می‌آید. جهت استعلام قیمت زعفران در امروز و بدست آوردن قیمت روز زعفران با ما در ارتباط باشید.

 

تشخیص زعفران اصل

هنگام خرید زعفران باید حتما به اصالت آن پی ببریم و مطمئن شوید که زعفران اصل را خریداری نموده‌اید. نخستین چیزی که سبب می شود شما بدانید که زعفران اصل خریداری نموده اید آزمایش زعفران می‌باشد. که به دو شکل میکروبی و شیمیایی صورت می‌پذیرد. در شیوه میکروبی آلودگی میکروبی و باکتری‌های بیماری‌زای زعفران تشخیص داده می‌شود و در شیوه شیمیایی درصد عنصرهای زعفران مثل کروسین و سافرانال اندازه گیری می‌گردد.

 

همچنین لازم به ذکر است که عیار زعفران نیز با همین آزمایش به دست می‌آید. با استفاده از هر دو آزمایش میکروبی و شیمیایی می‌شود به اصل بودن زعفران پی برد. به جز آزمایش زعفران شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد که سبب می‌شود شما زعفران اصل را از تقلبی تشخیص دهید. قیمت زعفران امروز را می‌توانید با تماس با ما بدست آورید.

 

 تشخیص زعفران تقلبی در منزل

هنگامی که زعفران در حجم کمی خریداری می‌کنیم و می‌خواهیم در مصارف شخصی از آن استفاده کنیم نخستین راه تست زعفرانی که باید به آن بپردازیم بررسی مقدار رنگ‌دهی و عطر زعفران است. اعتقادی که اغلب اشخاص دارند این است که زعفران اصل سریع رنگ خود را به آب می‌دهد و غلیظ می‌شود این کاملاً اشتباه است.

 

میزان رنگ‌دهی زعفران بسیار بالاست اما دیر دم می‌کشد و رنگ زردی دارد نه رنگ قرمز. اگر که زعفران را در هاون کوبیده رنگ‌دهی بالاتر و سریع‌تری پیدا می‌کند، که باعث می‌شود این تست رنگ را به سرعت انجام دهید و زعفران اصل و تقلبی را شناسایی نمایید.

 

کلام پایانی

حتما جهت استعلام قیمت زعفران امروز می‌توانید با سایت زعفران بدیعی زاده در تماس باشید و در زمان خرید بسیار توجه کنید که حتما زعفران اصل را از مراکز معتبر خریداری نماید. به راحتی با تست رنگ‌دهی می‌توانید زعفران اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *