زعفران

خرید زعفران نگین صادراتی

خرید زعفران نگین صادراتی

برای خرید زعفران نگین صادراتی از چه سایتی باید اقدام کنیم؟

زعفران چیست و روند رشد آن چگونه است؟

چرا زعفران در دنیا بسیار معروف است؟

هر مثقال زعفران چند گرم است؟

 

گاهی ممکن است شما در جایگاه یک صادر کننده بخواهید تا خرید زعفران نگین صادراتی داشته باشید. از این رو باید حتماً در خصوص میزان صادرات زعفران و حتی قیمت تمام شده آن اطلاعاتی را به دست بیاورید.

 

از این رو اگر تاجر زعفران هستید و یا به دنبال نکاتی در خصوص صادرات آن، در ادامه همراه تیم زعفران بدیعی زاده باشید. دقت داشته باشید که می‌توانید برای دریافت اطلاعاتت بیشتر در خصوص زعفران با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین برای خرید زعفران نیز می تواند با کارشناسان ما با شماره تماس ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ در تماس باشید.

 

تکثیر زعفران

زعفران‌ها در واقع در اکثر گیاهان از طریق بذر و دانه تکثیر می‌شوند. اما می‌توان گفت که اصلی‌ترین دلیل تکثیر آن ها، پیاز زعفران است.

جالب است بدانید که کاشت پیاز زعفران از همان آغاز توسط ایرانیان به دیگر کشورها شروع شد.

بعد از کاشت پیاز زعفران در خاک مرغوب، گل زیبای بنفش رنگ زعفران از تیغ‌های پیاز به بیرون می‌آیند. سپس در ادامه پس از گلدهی، شما با یک گیاهی که ۶ گلبرگ زیبا دارد، مواجه خواهید شد. این ۶ گلبرگ به خوبی از ۳ کلاله قرمز رنگ جذاب محافظت می کنند. این ۳ کلاله قرمز رنگ، در واقع همان زعفران است که با عنوان طلای سرخ نیز از آن یاد می‌شود.

خرید زعفران نگین صادراتی و خواص شگفت انگیز آن

زعفران‌ها دارای خواص بسیار زیادی هستند. خاصیت ضد افسردگی زعفران بسیار جالب است. چراکه این گیاه در واقع می‌تواند شادی‌آور باشد و ترشح هورمون‌های شادی‌آور را در بدن ما افزایش می‌دهند. در ادامه تصمیم گرفتیم تا در این بخش به صورت جامع یک لیستی را از خواص شگفت‌انگیز آن تهیه کنیم:

 

  • کاهش بسیار سریع درد با استفاده از زعفران
  • جلوگیری و مراقبت بسیار زیاد از موها در برابر ریزش
  • بهبود سلامت قلبی و تنفسی با مصرف زعفران
  • بهبود سلامت روانی، پوستی و گوارشی
  • بالا بردن هوش و حافظه افراد
  • درمان فشارخون، قند خون و بی نظمی قاعدگی
  • درمان سریع نقرس و پیشگیری از بیماری دیابت
  • بهبود زندگی جنسی آقایان
  • تعدیل بدن‌های سرد
  • رفع اختلال خواب، اختلالات حافظه و ادرار
  •  با خرید زعفران نگین صادراتی می‌توانید از ویژگی طبع گرم و خشک آن بهره بگیرید. زیرا این گیاه بسیار سم‌زدا است.
  • بهبود متابولیسم بدن و لاغری از دیگر مزایای استفاده از این گیاه است.

 

زعفران کوهی و یا وحشی چیست؟

هنگام خرید زعفران نگین صادراتی از فروشگاه ربیعی زاده، در خصوص زعفران کوهی نیز از فروشنده سؤال کنید.اغلب افرادی که عطاری دارند، زعفران کوهی را می‌شناسند. درواقع زعفران کوهی به‌صورت کاملاً خود رو رشد می‌کند. ازاین‌رو در دامنه کوه‌ها به‌راحتی یافت می‌شوند. جالب است بدانید این زعفران بر خلاف زعفران‌های دیگر، گل برگ‌های سفیدی دارند. شایان به ذکر است که پیاز زعفران کوهی را می‌توانید به‌راحتی مورد مصرف قرار دهید.

 

چه عناصری در زعفران موجب رنگ‌دهی، طعم‌دهی و عطردهی زعفران می‌شود؟

 

در گیاه زعفران نیز مانند دیگر گیاه ها، عناصر بسیاری وجود دارد. باید بگوییم که عنصر کروسین در زعفران موجب می‌شود تا این گیاه رنگ دهی داشته باشد. از طرفی وجود عنصر پیکروکروسین می‌تواند ایجادکننده طعم تلخ زعفران باشد. در آخر باید بگوییم که وجود عنصر سافرانال می‌تواند باعث عطر دهی گیاه زعفران شود.

 

چرا زعفران کشور ایران در دنیا معروف است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کشور ایران تولید کننده بسیار قدر زعفران است. چرا که کشور ایران یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت ترین زعفران‌های دنیا را دارد. همین موضوع موجب شده است تا در سراسر دنیا، زعفران ایرانی جایگاه خاص و ویژه ای داشته باشد. در کشور ایران همواره فروش گاه های بسیار معتبری برای خرید زعفران وجود دارند. یکی از این فروشگاه‌ها که می توانید به راحتی خرید زعفران نگین صادراتی را انجام دهید، سایت زعفران بدیعی زاده است.

 

آمار صادرات زعفران کشور ایران

جلب است بدانید که مجموع وزن خالص زعفران ایران فروردین سال ۹۸ چیزی حدود ۹,۴۷۴,۴۸۰ گرم بوده است. این عدد واقعاً شگفت انگیز است. با توجه به این موضوع باید بگوییم که بخش عمده آن به عنوان زعفران صادراتی، توسط تاجرهای زعفران از دیگر کشورها صادر شده است. می‌توان گفت با توجه به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، ایران در سال گذشته چیزی حدود ۴۰۰ تن زعفران صادر کردهاست. از این رو کشور ایران به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده زعفران در سطح جهان شناخته شده است.

 

کدام کشورها مشتاق خرید زعفران نگین صادراتی هستند؟

در حالت کلی کشورهایی نظیر عمان، روسیه، امارات متحده عربی واسپانیا بسیار دوست دار زعفران ایرانی هستند. می‌توان گفت که کشورهایی مانند ایتالیا و آمریکا نیز بسیار مشتاق خرید زعفران نگین صادراتی هستند. علاوه بر تمامی کشورهای ذکر شده، می‌توان گفت که کشورهای زیر نیز از دوست داران زعفران ایرانی هستند. کشور های از قبیل:کشور هند ،فرانسه ،سوئد ،آرژانتین ،عربستان سعودیه، هنگ کنگ، بریتانیا و سوئیس

 

دقت داشته باشید که اگر در این کشورها زندگی می‌کنید، به راحتی با یک معامله ساده زعفران می‌توانید سود خوبی را کسب کنید. فقط کافی است با سایت زعفران بدیعی زاده تماس گرفته و زعفران اصل و درجه یک بخرید. از همه این موضوعات مهم‌تر باید بگوییم که کشورهایی نظیر روسیه و عراق بسیار دوست دار کالاهای ایرانی هستند.

از این رو در تمامی شرایط‌های بد اقتصادی، این دو کشور همواره از کالاهای ایرانی حمایت می کنند. مبحث صادرات زعفران به روسیه این روزها بسیار چشم گیر است. از این رو این دو کشور نیز بسیار می‌توانند در اقتصاد ایران و شناخته شدن طلای سرخ مؤثر باشند.

 

فکر می‌کنید هر مثقال زعفران چند گرم است؟

در حالت کلی می‌توان گفت که بسیار مهم است هنگام خرید زعفران نگین صادراتی تفاوت مثقال و گرم را بدانید. از این رو در ابتدا باید به شما بگوییم که هر کیلو زعفران معادل ۲۱۷ مثقال زعفران است. این حجم از زعفران با توجه به کیفیتی که دارد، قیمت گذاری می‌شود. مسائلی مانند نوع زعفران، بسته بندی زعفران، شهر محل خرید زعفران و غیره نیز بر روی قیمت مؤثر هستند. با توجه به اینکه هر یک کیلو زعفران، ۲۱۷ مثقال است، هر یک مثقال زعفران۴ گرم۰و۶۰۸ صوت می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *