زعفران

خرید عمده زعفران نگین

خرید عمده زعفران نگین را از کدام سایت انجام دهیم؟ آیا راهی برای تشخصی اصل و یا تقلبی بودن زعفران وجود دارد؟ کلاهبرداران از چه تکنیک‌هایی برای اضافه‌کردن وزن زعفران بهره می‌گیرند؟

 

زعفران یا طلای سرخ که یکی از مهم‌ترین صادرات ایران است، بسیار پر خاصیت بوده و خواص درمانی دارد. این گیاه بسیار زیبا و پر از شگفتی است. دقت داشته باشید که کلاهبرداران بسیاری در کمین هستند تا بازار این محصول را تحت‌تأثیر قرار دهند.

 

ازاین‌رو برای خرید زعفران‌های اصل حتماً به سایت معتبر مانند سایت زعفران بدیعی زاده مراجعه کنید.می‌توانید برای دریافت شماره خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. راه ارتباطی شما با ما شماره تماس ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ است.

 

راههای تشخیص زعفران اصل هنگام خرید عمده زعفران نگین

 

همان‌طور که می‌دانید تولید زعفران و یا همان طلای سرخ به‌صورت محدود انجام می‌شود. چراکه باید برای برداشت مقدار بالای زعفران زمین‌های بسیار زیادی زیر کشت بروند.

 

ازاین‌رو همین موضوع محدودیت موجب می‌شود تا کلاهبرداران قصد فروش زعفران تقلبی را داشته باشند.

ازاین‌رو در این قسمت از مقاله خرید عمده زعفران نگین به شما راهنمایی‌هایی را ارائه خواهیم داد. با این راهنمایی‌ها می‌توانید به‌خوبی زعفران اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید.

 

دقت داشته باشید که افراد سودجو در این بازار به‌هیچ‌وجه به فکر ضرر مالی و جانی انسان‌ها نیستند. تنها آن‌ها به فکر سود بیشتر خود بوده و جان بسیاری از افراد را در خطر می‌اندازند.

همچنین تقلب در فروش زعفران می‌تواند موجب کم‌رونق‌تر شدن بازار زعفران شود. ازاین‌رو به نام کشور ایران نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران باکیفیت خدشه وارد می‌کند.

 

تکنیک‌های تقلب در زعفران به‌منظور خرید عمده زعفران نگین

 

در این قسمت از مقاله ابتدا نکاتی را رد خصوص تکنیک‌های تقلب در خریدوفروش زعفران برای شما می‌گوییم. سپس در ادامه مقاله به بررسی راه‌های شناسی زعفران اصل و فیک می‌پردازیم.

افزایش وزن زعفران و کم‌فروشی آن

اولین و یکی از کثیف‌ترین نوع تقلب‌ها، کم‌فروشی و یا افزودن مواد ناخالصی به زعفران است. گاهی ممکن است افراد سودجو با افزودن براده‌های آهن و یا به‌اشتباه نوشتن وزن دقیق زعفران کلاه برداری کنند.

 

رنگ‌کردن زعفران سفید

برخی از افراد سودجو زعفران سفید را با مواد خوراکی رنگ‌کرده و آن را به‌جای زعفران نگین به فروش می‌رسانند. این کار در واقع به‌نوعی دزدی محسوب شده و باید حتماً به این موضوع دقت داشته باشید.

 

ازاین‌رو پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید عمده زعفران نگین کنید.

فروشگاه سایت بدیعی زاده سالیان سال است که همواره بهترین و اورجینال‌ترین زعفران‌ها را به فروش می‌رساند.

 

راه‌های شناسایی زعفران اصل برای خرید عمده زعفران نگین

 

حال که با تکنیک‌های کلاه برداری در خصوص طلای سرخ آشنا شدید، نوبت به راه‌های شناسایی آن می‌رسد. ازاین‌رو در ادامه راه‌هایی را در خصوص شناخت زعفران تقلبی و اصلی برایتان شرح می‌دهیم.

 

عطروطعم زعفران نگین اصلی

دقت داشته باشید که طعم زعفران نگین اورجینال کمی تلخ است. همچنین عطر این زعفران کمی شیرین خواهد بود.

 

آزمایش زعفران با کاغذکاهی

ابتدا یک کاغذکاهی تهیه کنید. سپس مقداری از زعفران را روی آن بریزید. اگر زعفران پس از مدتی بر روی کاغذ کمی چربی بر جای گذاشت، آن زعفران اصل است. درصورتی‌که هیچ‌گونه چربی ای بر روی کاغذ باقی نماند، می‌توان گفت که زعفران اصل نبوده و تقلبی است.

 

ویژگی‌های ظاهری زعفران نگین

 

حتماً هنگام خرید عمده زعفران نگین، ویژگی‌های ظاهری آن را مدنظر قرار دهید. ابتدا توجه داشته باشید که شکل ظاهری کلاله‌های زعفران باید منحنی شکل باشند. همچنین به‌هیچ‌وجه زعفران اصل نباید براق باشد. چراکه زعفران‌های با رنگ خوراکی رنگ شده‌اند.

 

استفاده از شعله گاز متان

 

هنگام خرید عمده زعفران نگین، ابتدا کمی از آن را روی شعله گاز بوتان قرار دهید. در صورتی که زعفران خریداری شده شما اصل باشد به رنگ بنفش یا نارنجی در می‌آید.

استفاده از بنزین برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن زعفران

 

دقت داشته باشید که زعفران اصل و اورجینال به‌هیچ‌وجه در درون بنزین حل نمی‌شود. این در حالی است که زعفران تقلبی به‌راحتی در بنزین حل شده و رنگ پس می‌دهد.

 

تشخیص اصل و یا تقلبی بودن زعفران با کمک آب جوش

برای انجام این تست لازم است تا مقداری شاخه زعفران را درون آب جوش قرار دهید. اگر رنگ شاخه‌های زعفران از قرمز به سفید تغییر پیدا کرد، قطعاً زعفران شما تقلبی است. زیرا امکان ندارد که رنگ زعفران اصل در آب جوش تغییر پیدا کند.

 

تشخیص اصل  بودن زعفران با جوش شیرین

قبل از خرید عمده زعفران نگین لازم است تا با جوش شیرین اصالت آن را مورد بررسی قرار دهید.

دقت داشته باشید که برای انجام این تست ابتدا مقداری جوش شیرین را در درون یک ظرف قرار دهید.

سپس مقداری از زعفران را بر روی جوش شیرین بریزید. رنگ زعفران در صورتی که اصل باشد به رنگ زرد و در صورت فیک بودن به رنگ قرمز تند تبدیل می‌شود.

 

چه مقدار زعفران باید خریداری کنید؟

در حالت کلی خرید عمده زعفران نگین برای کسانی خوب است که می‌خواهند آن را صادر و یا بفروشند. به‌هیچ‌وجه بیش از نیازتان زعفران نخرید. چرا که هر میزان که از طول عمر زعفران می‌گذرد، این محصول کهنه شده و عطر خود را از دست می‌دهد.

همچنین توجه داشته باشید که نحوه نگهداری از این محصول کمی سخت است. ازاین‌رو باید آن را در دمای مخصوص نگهداری کنید. بنابراین به میزان مصرفتان در طول شش ماه یا یک سال آن را خریداری کنید. می‌توانید به‌صورت ماهیانه نیز این محصول را از سایت زعفران بدیعی زاده تهیه کنید.

 

توجه داشته باشید که زعفران را بسته به مصرفتان برای تهیه غذا، دم‌نوش و شربت و چای زعفرانی تهیه کنید. باتوجه‌به این موضوع می‌توان گفت که به طور میانگین سه مثقال زعفران برای یک تا سه ماه کافی خواهد بود. از این ‌رو در صورت استفاده بیشتر می‌توانید ۱۴ مثقال زعفران را در طول یک سال تهیه کنید.

 

توجه داشته باشید که اگر دوست دارید برای مدت زمان بالا این محصول را خریداری کنید، حتماً درون ظرف فلزی قرار دهید. در این ظروف کیفیت رنگ و عطر زعفران حفظ می‌شود. شایان به ذکر است که باید درب فلزی شما کاملاً بسته و از نفوذ هوا در آن جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *