زعفران

خرید زعفران امسالی قاینات

آیا مصرف زعفران پارسالی برای سلامت بدن خطرناک است؟ چه تفاوت هایی در کیفیت زعفران امسالی و زعفران پارسالی وجود دارد؟ راه‌های تشخیص زعفران امسالی قاینات را با زعفران کهنه می‌شناسید؟ معتبرترین فروشگاه برای خرید زعفران امسالی قاینات را می‌شناسید؟

 

زعفران به جهت رنگ، بو و طعم فوق‌العاده‌ای که دارد در انواع غذاها، شیرینی‌ها، دسرها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در این میان پیدا کردن یک مرکز معتبر برای خرید زعفران تازه و باکیفیت به یکی از چالش‌ها برای همگان تبدیل شده است.

 

اگر قصد خرید زعفران امسالی قاینات را دارید می‌توانید از سایت فروشگاه اینترنتی زعفران بدیعی زاده دیدن فرمایید.

 

از طرف دیگر شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن میزان لازم از زعفران مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

درباره تاریخ انقضاء و ماندگاری زعفران بیشتر بدانیم

 

همان‌طور که می‌دانید مواد غذایی در کنار خواص و مزایایی که برای بدن دارند، در صورتی که به شکل صحیح نگه‌داری نشوند و یا از تاریخ انقضای آن‌ها گذشته باشد ممکن است با عوارض و ضررهایی همراه باشند.

 

تمامی کالاها و محصولات تولید شده در دنیا دارای تاریخ انقضا هستند.

 

زعفران نیز به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد دارای تاریخ مصرف معینی می‌باشد. توجه داشته باشید که اگر شرایط و محیط برای نگه‌داری زعفران فراهم باشد، تغییری در عطر، بو، رنگ و کیفیت آن مشاهده نخواهید کرد. به طور کلی زعفران خشک را می‌توانید تا مدت ۴ سال استفاده کنید. توجه داشته باشید که در طول این مدت باید زعفران از نظر ظاهری بدون تغییر بماند.

 

بهترین راه برای جلوگیری از هدر رفتن مواد مفید و ارزشمند موجود در زعفران این است که میزان مصرف خود را به صورت سالانه تهیه فرمایید. برای خرید زعفران امسالی قاینات برای مصرف یکسال خود کافی است با شماره تلفن ۰۹۱۵۸۶۵۵۵۸۰ تماس بگیرید .

 

خواص زعفران

 

زعفران یکی از گران‌ترین ادویه‌ها به نسبت وزن آن است. این ادویه پرطرفدار دارای خاصیت‌های بسیار زیادی است. از جمله فوائد زعفران بر بدن می‌توان به افزایش مقاومت بدن، کنترل ریزش مو، جلوگیری از آلزایمر، ایجاد حس شادی و طراوت، بهبود مشکلات گوارشی، ممانعت از ایجاد سرطان و … را شامل می‌شود.

عطر و بوی زعفران

توجه داشته باشید که با خرید زعفران امسالی قاینات می‌توانید علاوه بر لذت بردن از عطر و بوی آن، سلامتی خود را نیز تضمین کنید.

 

لازم به ذکر است که استفاده بی‌رویه از زعفران نیز عوارضی مانند سقط جنین، بی‌حالی، اسهال و استفراغ را به دنبال خواهد داشت.

 

شرایط نگه‌داری زعفران

ظروف شیشه‌ای درب‌دار بهترین گزینه برای نگه‌داری طولانی مدت زعفران است. نگه‌داری ظرف زعفران در یک محیط سرد و به دور از هر گونه رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید توصیه می‌شود.زعفران چیست

در ادامه به برخی روش‌های صحیح برای نگه‌داری زعفران می‌پردازیم:

 

خشک کردن زعفران

اولین قدم بعد از خرید زعفران امسالی قاینات، خشک کردن آن می‌باشد برای این کار بهتر است رشته‌های ظریف زعفران را بر روی یک پارچه نازک قرار داده و در یک محیط گرم و خشک بگذارید. بهترین مدت زمان برای خشک شدن رشته‌های تازه زعفران یک هفته است.

استفاده از ظرف مناسب

همان‌طور که گفته شد برای نگه‌داری زعفران ظرفی را انتخاب کنید که از جنس شیشه بوده و میزان هوای زعفران با هوا را به کم‌ترین میزان خود برساند. لازم به ذکر است که استفاده از ظرف‌های پلاستیکی برای نگه‌داری زعفران موجب کاهش کیفیت آن می‌شود.

جلوگیری از تابش مستقیم نور

زعفران دارای حساسیت زیادی نسبت به نور است. اگر این ادویه گران قیمت را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید، عطر و رنگ آن از دست می‌رود. بنابراین بهتر است ظرف نگه‌داری زعفران را در یک قفسه تاریک بگذارید.

در نظر گرفتن دمای محیط

مناسب‌ترین دما برای نگه‌داری زعفران دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. بهتر است زعفران را در یخچال نگه‌داری نکنید. زیرا با خارج کردن زعفران از یخچال مقدار زیادی از رطوبت آن از دست رفته و ممکن است باعث چسبیده شدن رشته‌ها به یکدیگر شود. لازم به ذکر است که نگه‌داری نگه داشتن زعفران در یخچال فقط به مدت دو هفته می‌تواند باعث حفظ کیفیت آن شود.

 

نکات مهم برای خرید زعفران امسالی قاینات

 

به دلیل گران‌قیمت بودن زعفران، ممکن است در بازار با نمونه‌های بی‌کیفیت و نامرغوب از آن روبه‌رو شوید. به همین دلیل بهتر است با روش‌های تشخیص زعفران امسالی و تاریخ مصرف گذشته آشنا باشید.

البته هرچه از زمان برداشت زعفران گذشته باشد تشخیص زعفران تازه و کهنه نیز سخت‌تر می‌شود. اما به‌طور کلی زعفران تازه دارای عطری ملایم و رنگی روشن است. از طرف دیگر زعفران‌های کهنه در مقایسه با زعفران تازه در مدت زمان کوتاه‌تری پودر شده و رنگ پس می‌دهند.

 

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای خرید زعفران امسالی قاینات پیدا کردن یک فروشگاه معتبر می‌باشد. با خرید از سایت زعفران بدیعی زاده می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت زعفران، به صورت سالیانه میزان مورد نیاز خود را خریداری فرمایید. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *