زعفران

سفارش خرید زعفران صادراتی

خرید زعفران صادراتی به صورت آنلاین چگونه است؟

زعفران یکی از اصلی ترین محصولات صادراتی کشور ایران به شمار می‌ رود که ارزش مادی بسیار بالایی دارد. همچنین تقاضای کشورهای خارجی برای خرید این محصول بسیار فراوان و گسترده می باشد.

 

سفارش خرید  و فروش زعفران صادراتی به صورت آنلاین به دو صورت انجام می شود. به عنوان مثال فروش و خرید این محصول به صورت فله در بسته های یک کیلویی و نیم کیلویی انجام می شود.

همچنین در روش دیگر زعفران به صورت مثقال یا گرم خرید و فروش می شود. مشتریان و فروشندگان برای خرید یا فروش این نوع زعفران‌ها، می بایستی با مراحل صادرات و قوانین و مقررات گمرکی به خوبی  آشنا باشند.

 

مراحل اصلی و مهم در صادرات عبارت اند از:

بررسی نیاز بازار جهانی به زعفران: افراد برای خرید زعفران صادراتی می بایستی به دنبال بازار های پر تقاضا و پر فعالیت باشند. چرا که این بازارها زعفران های اصل و مرغوب را تحویل مشتریان می دهند. همچنین اطمینان به آن ها آسان و راحت است.

علاوه بر این فروشنده ها نیز می بایستی با توجه به نیاز بازار جهانی به صادرات زعفران و فروش آن بپردازند.

خرید زعفران مرغوب در بسته بندی های زیبا و مناسب: خرید زعفران صادراتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین بسته بندی این محصولات در جذب افراد نقش گسترده ای دارد.

بنابراین فروشندگان می ‌بایستی محصولات را در دسته بندی های زیبا و مناسب بسته بندی، سپس آن ها را صادر کنند.

دریافت مدارک و مجوزهای لازم برای صادرات زعفران توسط فروشندگان:

همان طور که می دانیم خرید زعفران و یا فروش آن نیاز به مدارک و مجوزهای لازم دارد. به عنوان مثال فروشندگان می بایستی برای صادرات محصولات خود قوانین گمرکی را در نظر بگیرند. همچنین مجوزهای لازم برای صادرات زعفران ها را دریافت کنند. از طرف دیگر مشتریان می بایستی برای خرید زعفران برگه گواهینامه استاندارد آن را دریافت کنند. چرا که این برگه استاندارد نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن زعفران ها می باشد.

توجه به قوانین و مقررات گمرکی و خدمات بیمه حمل و نقل

نکات مهم در خرید زعفران صادراتی:

همان طور که می دانیم بسیاری از زعفران های صادراتی ایران به کشورهای آمریکا هند و…. صادر می شوند. بنابراین افراد برای سرمایه گذاری دقیق می بایستی بازارهای خارجی را به خوبی بشناسند.

برای خرید انواع این نوع زعفران‌ها اطلاعات کامل از قوانین و مقررات صادرات در کشور مبدا و مقصد لازم و ضروری است.

افراد می بایستی علاوه بر کارت بازرگانی، مجوز های لازم برای خرید و فروش زعفران های صادراتی را دریافت کنند. همچنین آن ها می بایستی قبل از خرید زعفران صادراتی به بررسی مراحل گرفتن مجوز و گواهینامه های استاندارد بپردازند.

افراد برای حضور در بازارهای مختلف خرید آنلاین زعفران صادراتی و یا فروش این محصول می بایستی به روش ‌های مختلفی بازاریابی کنند. از طرف دیگر اگر در شرکت فعالیت می کنند می بایستی از کارشناسان با تجربه برای بازاریابی و انجام مذاکرات بین المللی بهره ‌مند شوند.

لازم است برای خرید زعفران های صادراتی از فروشنده تقاضای نمونه محصولات را داشت. چرا که اینگونه مرغوب بودن و اصل بودن محصول را می توان تشخیص داد. سپس بر اساس نیاز آن ها را به صورت عمده یا خرد سفارش داد و خریداری کرد.

سایر نکات مهم:

عقد قرارداد های گمرکی، خدمات بیمه حمل و نقل بین المللی و انجام مراحل قانونی صادرات زعفران بسیار مهم و با ارزش می باشد. لذا افراد و مشتریان می بایستی به این موارد توجه بسیاری داشته باشند. همچنین با کارشناسان بازرگانی مشورت کنند و از آن ها کمک بگیرند.

رنگ زعفران: رنگ زعفران یکی از مهم ترین موارد در تشخیص اصل بودن آن است. چرا که زعفران اصل می بایستی دارای رنگ یکدست و قرمز باشد. بنابراین افراد می ‌توانند با توجه به رنگ زعفران اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهند.

بافت زعفران: خشک و شکننده بودن ریشه و بافت زعفران از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که اگر ریشه زعفران مرطوب باشد، یعنی در بسته بندی های آن برای افزایش وزن، آن ها را ملایم و مرطوب بسته بندی کرده اند.

تفاوت بسته بندی های زعفران:

همان طور که می دانیم بسته بندی های این نوع زعفران‌ها متفاوت است. چرا که افراد هنگام خرید زعفران صادراتی بر اساس نیاز خود مقدار متفاوتی از این محصولات را سفارش می دهند.

به همین منظور بسته بندی آن ها در پلاستیک های ظریف برای کاهش وزن شان هنگام فروش، انجام می شود. با توجه به مطالبی که بیان کردیم معمولاً زعفران های صادراتی به صورت عمده و خرد به فروش می رسند.

بنابراین محصولاتی که به صورت خرده به فروش می رسند در بسته های مثقال و یک گرم بسته بندی می شوند. همچنین زعفران هایی که به صورت عمده به فروش می رسند، در بسته های نیم کیلو و یک کیلویی بسته بندی می شوند.

در نتیجه مشتریان می توانند برای خرید زعفران های صادراتی مدنظر خود بر اساس فعالیتی که دارند، بسته بندی مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

 

سفارش خرید زعفران صادراتی به صورت آنلاین:

امروزه سفارش به صورت آنلاین بسیار گسترده و متنوع شده است. چرا که روش‌ های مختلفی برای خرید و فروش این محصولات به وجود آمده است.

در گذشته افراد به صورت حضوری محصولات مورد نظر خود را خریداری می کردند. اما امروزه با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی خرید و فروش زعفران های صادراتی گسترده و متنوع شده است.

همچنین مشتریان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن محصولاتی که مد نظرشان است با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و ارسال به تمام نقاط دنیا در سایت زعفران بدیعی زاده خریداری کنند.

 

به عنوان مثال افراد برای خرید فله‌ای زعفران صادراتی می‌ توانند وارد سایت مراکز و شرکت های فروش این محصولات شوند. سپس بر اساس نیاز خود این محصولات به صورت عمده یا خرد سفارش و خریداری کنند.

 

اما یکی از نکات بسیار مهم در سفارش خرید زعفران صادراتی به صورت آنلاین، اطمینان به سایت های فروش این محصولات می باشد.

زیرا افراد می بایستی قبل از خرید این محصولات گرانبها و با ارزش از اعتبار سایت های فروش آن ها مطمئن شوند. سپس برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند.

از مهم ترین مزایای خرید زعفران به صورت آنلاین به خرید محصولات در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، بهره مندی از خدمات پس از فروش و… اشاره کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *