دسته بندی نشده, زعفران

خرید پرچم زعفران

خرید پرچم زعفران را از چه سایت معتبری تهیه نمایید؟

  1. کاربرد پرچم زعفران چیست؟
  2. خواص پرچم زعفران چیست؟
  3. پاک کردن پرچم زعفران به چند روش انجام میشود؟
  4. پرچم زعفران چه قسمتی از زعفران هست؟

خرید پرچم زعفران بیشتر به صورت فله و عمده عرضه می شود.

پرچم زعفران یا زردی یکی از اجزای گل زعفران هست که مصرف خوراکی دارد.

پرچم زعفران همانطور که از اسم آن مشخص می شود و رنگ زرد دارد که به آن گرده هم می گویند که در فرایند پاکسازی زعفران از گلبرگ خود زعفران جدا می شود.

 

پرچم زعفران در صنعت رنگرزی کاربرد دارد که به عنوان رنگ آمیزی نخ در قالی بافی و رنگ آمیزی صنایع دستی و وسایل تزیینی استفاده می شود در صنعت داروسازی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است در صنعت پزشکی یک ضد سرطان است

پرچم زعفران جایگزین مناسبی برای گل رنگ میباشد پرچم زعفران مانند رنگ زردچوبه است و پودر آن دقیقا شبیه پودر زردچوبه ولی خاصیت قوی تر و بهتری نسبت به زردچوبه دارد .

پرچم زعفران به خاطر خواصی که دارد بین خریداران و فروشندگان جایگاه با ارزشی پیدا کرده است اکثرادرهتل ها خانه ها آشپزخانه ها از پرچم استفاده می کنند

خواص پرچم زعفران برای درمان یرقان، مسکن اعضای بدن ،بهبود بیماری قلبی، کنترل قند خون ،مانع از پیری زودرس هست قبلا پرچم یا زرده زعفران را دور می انداختند،

ولی امروز با کشف خواص فوق العاده آن در صنعت های مختلف استفاده می کنند

پاک کردن پرچم زعفران به دو روش انجام می شود.

روش اول

از مقوای بزرگ و سفره بزرگ استفاده میشود که باید پرچم های زعفران را به صورت دانه دانه وبا فاصله روی آن قرار بگیر و بعد با یک پنس تمیز آشغال ها را جدا کنم (این روش با سرعت بیشتری پیش می رود )

روش دوم

پرچم را به صورت جمع به اندازه دلخواه روی یک سطح صاف میریزند و کم کم باجلو آوردن پرچم زعفران و دور کردن رشته‌های پرچم زعفران از یکدیگر ناخالصی را جدا می کنند.

 

گل زعفران از سه قسمت تشکیل شده:

گلبرگ زعفران که بنفش رنگ هست ودربخشی بیرونی قرار دارد ،

کلاله هست که در بخش درونی زعفران است که رنگ آن قرمز است ،

بخش سوم که در کنار کلاله قرار دارد و رنگ آن زرد است را پرچم یا زردی می گویند که در جداسازی زعفران از آن جدا می شود که درضمن به آن گرده هم می گویند. کلا گل زعفران سه پرچم زرد رنگ زیبا و قشنگ دارد.

 

پرچم زعفران محصول خوش رنگ با خاصیت عالی از گل زعفران که به عنوان رنگ غذا یا ادویه استفاده می شود.

پرچم زعفران باید به صورت اصولی پاک شده باشد و هیچ گونه ناخالصی نداشته باشد.

برای اطمینان از این موضوع ما به شما خریداران گرامی سایت زعفرانی بدیعی زاده را معرفی می‌کنیم تا از هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت اطمینان کامل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *