پیاز زعفران

خرید پیاز زعفران درجه یک 1403

خرید پیاز زعفران درجه یک۱۴۰۱ چگونه عرضه می شود؟
زمان کاشت پیاز زعفران در چه فصلی از سال انجام می گیرد؟
چه زمینی برای کاشت پیاز زعفران مناسب است؟
بهترین روش برای خرید و فروش پیاز زعفران چه روشی می باشد؟

خرید پیاز زعفران درجه یک۱۴۰۱ به صورت فله و کیلویی با کیفیت بالا و قیمت استثنایی وارسال به تمام نقاط کشور قابل سفارش می باشد.

 

نحوه کشت پیاز زعفران

زعفران به عنوان طعم دهنده غذا و رنگ پارچه در کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است زعفران انواع مختلف دارد که بهترین نوع زعفران زعفرانی است که به آن دختر پیچ می گویند که صد در صد طبیعی است و مانند رشته ای نخ قرمز است که پایین آن سفید و نیمه بالای آن قرمز است.

گیاه زعفران از دو قسمت تشکیل شده است:
یکی پیاز
دیگری گل زعفران که پیاز زعفران در عمق خاک می کارندو شروع فصل پاییز برای رشد و فعالیت پیاز زعفران است بعد از جوانه زدن پیاز ورشد آن ساقه وگل زعفران از خاک بیرون می آید.

زعفران در اکثر نقاط کشور قابل کشت می باشد.فقط در مناطق جنوبی کشور و شمال کشور که دارای آب و هوای شرجی ودارای بارندگی فراوان می باشد قابل کاشت نیست .در فصل تابستان باید از پیاز زعفران مراقبت کنند تا رطوبت به پیاز نرسد .

زمان کشت پیاز زعفران

زمان کاشت پیاز زعفران در اواخر اردیبهشت ماه وتا اواخر مهرماه می باشد.

اولین آبیاری آن (بسارآب)در اواخر مهرماه صورت می‌ گیرد.
آبیاری دوم آن(زائیج آب) که ۲۵ الی ۳۰ روز بعد از آبیاری اول است.
آبیاری سوم (کولش آب )که بعد از کندن علف های هرز و پاشیدن کود حدوداً ۲۰ روز بعد از آبیاری دوم وآبیاری چهارم آن بستگی به بارندگی و آب و هوا دارد.
آخرین آبیاری (زردآب )که مهم ترین هست در پایان فصل رویش آن انجام می‌شود.
برای کاشت پیاز زعفران باید زمینی مسطح و هموار داشته باشیم که برای شخم زدن مناسب باشد بعد از شخم زدن زمین باید کود حیوانی یا کود Npkبه خاک آن اضافه کنیم.

ما باید به شیب زمین توجه داشته باشیم تا بتوانیم زمین را کرت بندی کنیم وپیازها را به فاصله ۲۰ سانت در طول و عرض وعمق۲۰ سانت در خاک شنی رسی و در هر نقطه تعداد ۳ تا ۵ عدد پیاز بستگی به نوع پیاز و نوع خاک دارد .

خرید وفروش پیاز زعفران
خرید و فروش پیاز زعفران هم مانند خود زعفران از شرکتهای معتبر یا مغازه ها می توان خرید کرد ولی به علت کمبود وقت و هزینه های بالای سفر و مسائل دیگر راه‌های آسان تر و مطمئن تر وجود دارد یکی از آن خرید از سایت های معتبر اینترنتی مانند سایت زعفران بدیعی زاده که از همه لحاظ قابل اطمینان می باشندمی توان سفارش داد .

سایت زعفران بدیعی زاده ارائه دهنده بهترین نوع پیاز زعفران مستقیم از کشاورز به تمام خریداران و مشتریان محصولات خوددر تمام نقاط کشور خدمات رسانی می کند .

پیاز زعفران همانند خود زعفران انواع مختلفی دارد که روی قیمت آن تاثیر دارد و برای خرید آن باید کاملاً از شرکت یا سایتی که خریداری می کنید اطمینان داشته باشید.

به همین دلیل ما سایت زعفران بدیعی زاده را معرفی می کنیم زعفران بدیعی زاده با داشتن مدیر فروشی باتجربه و عالی می تواند راهنمای خوبی برای شما مشتریان عزیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *